Pokličite nas: +386 1 423 72 50|info@redline.si

Splošni pogoji poslovanja

Domov » Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja2021-11-04T10:44:52+01:00

Kdo smo

Naša spletna stran: https://redline.si.

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine www.redline.si podjetja Redline d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino upravlja podjetje Redline d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem Redline d.o.o., obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Redline d.o.o., pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Redline d.o.o. ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot Redne cene in Spletne cene. Redne cene so naše oblikovane cene, torej cene, ki jih oblikuje Redline d.o.o. kot ponudnik. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovinoob prevzemu – velja Spletna cena,
  • z nakazilom na računRedline d.o.o. (po ponudbi / predračunu) – velja Spletna cena,
  • paypal – velja Spletna cena,
  • plačilo po povzetju– velja Spletna cena.
  • S plačilno kartico – Velja spletna cena

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Cene

Spletna cena velja za vse člane Redline d.o.o. Član postane uporabnik z registracijo v spletni trgovini Redline d.o.o.

Vse cene v Spletnem centru Redline d.o.o. vsebujejo DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Postopek nakupa

Nakup preko naše spletne strani je možen brez registracije, ko uporabnik lahko uporabi način »Hiter nakup« ali z registracijo na naši spletni strani. Ob registraciji mora uporabnik izpolniti vsa obvezna polja z resničnimi podatki. Za registracijo je potrebno vpisati e-poštni naslov, osebne in kontaktne podatke. Tako uporabnik ustvari svoj račun, kjer lahko upravlja s svojimi naslovi in naročili.

Sam postopek nakupa je enostaven, saj sistem uporabnika vodi skozi vse korake nakupa.

Ko uporabnik izbere želeni izdelek, ga enostavno prenese v voziček s klikom na gumb »Dodaj v voziček«. Ko je artikel v vozičku, sistem izpiše celoten strošek nakupa, skupaj s stroški dostave in ponudi 2 možnosti:

– ogled vsebine vozička, s klikom na gumb »Voziček«,

– nadaljevanje nakupa, s klikom na gumb »Na blagajno«.

Po kliku na gumb »Voziček« sistem izpiše povzetek oz. vsebino nakupovalnega vozička. Tukaj lahko uporabnik spreminja količino artiklov, ki jih želi kupiti ali jih izbriše iz nakupovalnega vozička. V tej rubriki lahko uporabnik uveljavlja tudi veljavne kupone in sicer z vpisom kode, ki jo najde na samem kuponu.

S klikom na gumb »Naprej«, uporabnik nadaljuje z nakupom. Sistem uporabnika vpraša za naslov dostave in naslov plačila, ponudi pa tudi možnost spremembe naslova za dostavo in plačilo. S klikom na gumb »Naprej«, sistem uporabnika vodi do naslednjega koraka »Dostava«, kjer ponudi na izbiro 2 možnosti:

– osebni prevzem, ki je brezplačen,

– dostava preko hitre pošte, ki jo zagotavlja ponudnik poštnih storitev, po ceniku objavljenem na naši spletni strani, pod rubriko »Dostava«.

Na tem koraku je za nadaljevanje nakupa potrebno prebrati tudi »Splošne pogoje poslovanja« in v kolikor jih uporabnik sprejme, mora odkljukati kvadratek, da soglaša s splošnimi pogoji poslovanja.

S klikom na gumb »Naprej« sistem uporabnika vodi do naslednjega in zadnjega koraka, kjer izbere način plačila:

A- Nakazilo preko bančnega računa

B- Plačilo po povzetju – za blago plačate ob prejemu izdelkov

C- Plačilo preko Pay Pal sistema

D- Plačilo s plačilnimi karticami

Po plačilu in oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec možnost preklicati naročilo v roku 1 (ene) ure.

Naročilo potrjeno: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave, pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Blago odposlano: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da brez navedbe razloga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) prodajalca najkasneje v 15 dneh obvesti, da bo vrnil kupljeno blago (na kontaktni e-naslov ) [email protected] vrniti v nadaljnjih 30 dneh od obvestila o vračilu blaga. Možnost vračila ne velja za že uporabljene artikle in za elektronske dele, ki niso več originalno zapakirani. Blago mora biti obvezno vrnjeno v originalni embalaži in brez vidnih znakov uporabe.

Vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrneš. Zadošča, da nas najkasneje v 15 dneh obvestiš (na e-mail naslov [email protected] ali na Redline d.o.o., Cesta na Brdo 85, 1000 Ljubljana, Slovenija) o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrneš še v nadaljnjih 30 dneh.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Redline d.o.o., Cesta na Brdo 85, 1000 Ljubljana, Slovenia.

Blago moraš vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Možnost vračila ne velja za že uporabljene artikle in za elektronske dele, ki niso več originalno zapakirani. Blago mora biti obvezno vrnjeno v originalni embalaži. Morebitne stroške vračila krije kupec.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh po prejemu obvestila o vračilu blaga oz. po prejemu vrnjenega blaga. Pri Redline d.o.o. omogočamo tudi zamenjavo artikla.

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom (zunanjost pošiljke), potem TAKOJ reklamirajte pošiljko kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V primeru skritih poškodb pošiljke pa je prejemnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave.

Garancija

Za artikle je veljavnost garancije 1. leto od dneva nakupa, razen če ni drugače navedeno na garancijskih listih ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.

Garancija preneha veljati v primeru malomarnega ravnanja z izdelki, nepravilne uporabe, mehanske poškodbe ali okvar s prisotnostjo višje sile. Prav tako preneha veljati garancija v primeru, če se izdelek predela ali da izdelek vgradi nepooblaščena oseba (v primeru vgradnje blaga pooblaščene osebe naj se račun vgradnje glasi na kupca izdelka).

Iz garancije so izvzeti izdelki, ki so izpostavljeni stalni obrabi: lesene hokejske palice, kompozitne hokejske palice, floorball palice, hokejski loparčki, floorball lopatke, koleščka, ležaji…..

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Če želiš pošiljko vrniti na naše stroške, to storiš tako, da se o tem dogovoriš z nami na telefonski številki: +386 1 423 72 50 ali [email protected]. V skladu s tem dogovorom bomo na tvoj naslov poslali kurirja, ki bo prevzel pošiljko.

Pozor: Drugačen način vračila na naše stroške ni možen.

Pomembno

  • Ko vračaš artikel prodajalcu Redline d.o.o., moraš priložiti kopijo računa.
  • Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Redline d.o.o., Cesta na Brdo 85, 1000 Ljubljana , Slovenija.
  • Priporočamo, da uporabiš dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljketer da blago ustrezno pripraviš za transport(pri tem lahko uporabiš originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Za vse dodatne informacije se lahko brez zadržkov obrnete na nas:

+386 1 423 72 50 oziroma na elektronski naslov [email protected]

Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V nasprotnem primeru je za spore pristojno sodišče v Ljubljani.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Go to Top